12/20/2013

Joan Collins, Hugh Grant, Natalia Oreiro

Witam wszystkich po długiej przerwie, która była spowodowana pustkami w skrzynce, tudzież odpowiedziami od osób, których podpisy już mam. Moje najnowsze zdobycze to Joan Collins, Hugh Grant i Natalia Oreiro.

Do Joan Collins pisałam do Lonydnu, na odpowiedż czekałam ok 1,5 miesiąca. Wysłałam list, 3 zdjęcia i kopertę z zwrotną ze znaczkiem. (sent 2 photos, letter and sase)


Do Hugh Granta pisałam dwa razy. Raz pod koniec 2012 roku, oraz 28.11.2013. Na odpowiedź czekałam niecały miesiąc. Pisałam do Londynu. Wysłałam list, dwa zdjęcia i kopoertę zwrotną ze znaczkiem.
( sent letter, 2 photos and sase)

Natalia Oreiro to dla mnie ostatnio największy sukces. Poprostu ją uwielbiam :) Jej podpis próbowałam zdobyć od kiedy zaczełam przygodę z autografami czyli od 2006 roku. Niestety wysyłanie maili i listów zawsze przynosiło klęski aż do dziś! 14 grudnia Natalia dawała koncert we Wrocławiu więc
pomysłałam że warto spróbować szczęścia jeszcze raz ;) No i się udało. Odpowiedź od serialowej Milagros przyszła dziś. Wysłałam list, dwa zdjęcia i kopertę ze znaczkiem. 
(sent letter, 2 photos and sase)

Ostatnio wysłałam: Rachel Weisz, Emma Bunton,Nick Nolte, Kylie Minogue, Dita Von Teese, 
Matthew Lewis, Wes Craven, Sean Bean, Bradley Cooper, Roman Polanski, Ray Manzarek,
Rod Stewart, Donatella Versace, Simon Pegg, Jon Voight, Zach Galifianakis, Cameron Diaz,
Steven Yeun, Kim Kardashian.


2 komentarze:

  1. Anonimowy5/22/2014

    Hej!Bardzooo no wrecz kocham Naty Oreiro <3! Zwracam sie z prosba podalabys mi adres Natalii?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7/16/2014

    podasz mi adres do Natalii Oreiro? :) annika1008@op.pl

    OdpowiedzUsuń