4/06/2014

Sven Hannawald, Cameron Diaz i Linda Evans

W ostatnim tygodniu otrzymałam dwa listy. Jeden list był od Lindy Evans, a drugi od Cameron Diaz. To już mój drugi sukces od tej aktorki. Za pierwszym razem na odpowiedź czekałam 4 lata!!! Teraz otrzymałam  z powrotem moje zdjęcia podpisane z dedykacją. Jednak trochę jestem zawiedziona, bo doszły mnie słuchy jakoby Cameron Diaz nie podpisuje zdjęć własnoręcznie, tylko wysługuje się sekretarką. Nie bardzo chce mi się w to jednak wierzyć. A na koniec mały prezent od zaprzyjaźnionego kolekcjonera, który pomagał przy organizacji spotkania ze Svenem Hannawaldem:




1 komentarz:

  1. Gratulacje, tez mam autograf Lindy Evans ale z wymiany zas na autograf cameron czekam i niestety dlugo nie odpisuje. Podobno rzeczywiscie jej autografy osobiste wygladaja inaczej ale czy to prawda nie powiem bo nigdy jej nie spotkalam niestety. Zazdroszcze natomiast autografu Svena jak i wielu innych w Twojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń